Strona Gminy Biskupice w serwisie Facebook

Przewodnicząca Rady Gminy Biskupice - Kinga Dąbrowska zwołuje  XXIII sesję Rady Gminy Biskupice  na dzień 3 listopada 2025 r.
/poniedziałek/ o godz. 16.30  w siedzibie Urzędu Gminy Biskupice.

Program sesji:

1.Otwarcie obrad sesji  Rady Gminy, przyjęcie protokołów z obrad XVIII, XIX, XX, XXI

2.Informacja  Wójt Gminy z działań podejmowanych w przerwie międzysesyjnej.

3.Informacja Przewodniczącej Rady Gminy z podejmowanych działań w przerwie międzysesyjnej. 

4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Przeciwdziałania Narkomanii oraz Uzależnieniem  Behawioralnym na 2025 r.

5. Podjęcie uchwały w sprawie połączenia samorządowych instytucji kultury – Biblioteki Publicznej Gminy Biskupice im. Antoniego Pajdaka z Centrum Kultury Gminy Biskupice.

6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w drodze darowizny.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/118/15 Rady Gminy Biskupice z dnia 21  września 2015 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Biskupice i zasad korzystania z nich oraz ustalenia stawki opłaty za korzystanie z tych przystanków.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XX/137/25 Rady Gminy Biskupice z dnia 6 sierpnia 2025 r. w sprawie  przyjęcia zadania z zakresu zarządu dróg wojewódzkich   należącego do właściwości Zarządu Województwa Małopolskiego.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż  napojów alkoholowych na terenie Gminy Biskupice oraz w sprawie zasad usytuowania na terenie Gminy Biskupice miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych .

10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie zadania z zakresu publicznego transportu zbiorowego i zawarcie porozumienia.

11. Informacja Wójta Gminy z analizy oświadczeń majątkowych za 2024 rok.

12. Informacja Przewodniczącego Rady z analizy oświadczeń majątkowych radnych za rok 2024.  

13. Interpelacje i zapytania radnych. 

14. Odpowiedzi na interpelacje.

15. Wolne wnioski wystąpienia sołtysów.

16. Zakończenie obrad sesji.

Przewiń do góry